Weer eventjes terug - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Robin Stolk - WaarBenJij.nu Weer eventjes terug - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Robin Stolk - WaarBenJij.nu

Weer eventjes terug

Door: Robinstolk

Blijf op de hoogte en volg Robin

03 April 2011 | Nederland, Gouda

Dagje rondgehangen in Cape Coast en geslapen in het huis van m'n ouders.
Volgende morgen vroeg vertrokken naar het westen.
Je schijnt hier namelijk een heerlijk beachresort te hebben. Het kostte 4 uur om er te komen, maar het was inderdaad een heerlijk plekje. Niet te druk maar ook niet verlaten.
Omdat we geen reservering hadden snel de trotro uitgestapt en naar de receptie gelopen, achter ons liepen nog een paar blanken op zoek naar hetzelfde resort.
Wij hadden inderdaad de laatste kamer, dus het stel dat achter ons aan kwam moest in een klein tentje.
Dat is de plek waar wij de 2e nacht hebben doorgebracht, toen waren alle kamers wel volgeboekt.
Hier hebben we heerlijk vakantie gevierd en zijn we tot rust gekomen.
Woensdagochtend bijtijds spullen gepakt en gewacht op een nederlands stel die ons een lift konden geven. Daarna trotro-taxi-trotro-taxi genomen om op tijd op het vliegveld te zijn. Als de incheckbalie is gesloten kunnen ze namelijk nog wel eens erg moeilijk doen in Ghana.
Gelukkig was ik ruim voor sluitingstijd op het vliegveld. Even in de rij gestaan en toen ik aan de beurt was en mijn ticket gaf begon het meisje achter de balie te lachen. Ze vertelde me dat mijn vlucht morgen pas ging...
Damn, verkeerd gekeken. ik vlieg niet woensdagavond maar donderdagavond!
Buiten is alles donker en hotels zijn vol. Nergens een plek om mijn koffer te stallen.
Bordje patat gegeten en colatje gedronken en besloten om een bankje te zoeken op het vliegveld.
Dit ging best aardig, niet heel goed geslapen natuurlijk maar toch wat uurtjes slaap meegepakt. 6 uur was ik wakker en kon niet meer in slaap komen. Nog 16 uur te gaan voordat mijn vliegtuig vertrekt...
Gelukkig had ik mijn laptopje met films en muziek bij me.
Maar na 2 films ben je het toch wel even zat. Wat eten en drinken, nog maar 12 uur te gaan.
Muziek luisteren en even relexen, nog 10 uur te gaan.
Even naar buiten, klein wandelingetje maken en met wat personeel van het vliegveld praten over voetbal. Daarna weer een lange film kijken en de leuke stukjes terugspoelen zodat het wat langer duurt. Nog 7 uur te gaan.

Bellen naar ghaneze en nederlandse vrienden, muziek luisteren en een biertje drinken.
Daarna inchecken en koffer wegbrengen, nog 5 uur te gaan.
Weer computeren en bestandjes van de computer uitpluizen.
Wat drinken en eten en dan naar de Gate.
Nog 2,5 uur te gaan.

Tijd verdoen met mensen kijken en nog even bellen.
Eindelijk boarden, en dan duurt het vliegen zelf maar 6 uurtjes!
Lekker wat te eten en te drinken gehad en een kort dutje gedaan.
7 uur s'ochtends stond ik op het vliegveld op schiphol onderweg naar mijn koffer.
Mocht eventjes duren, dus om half 9 had ik de thalys naar Rotterdam. Vanaf hier trein naar Gouda genomen en om 10 uur was ik thuis.
Weekendje vrienden gezien en veel bijgeslapen.
Maandag rond 14.15 uur vertrek ik naar Thailand.
Hier hoop ik 6 weken te blijven en dan door te gaan naar Nieuw Zeeland.

  • 03 April 2011 - 15:39

    Mascha:

    Lekker bezig jij!:D dus je bent ff lkkr een wereldreisje aan t maken zo te zien:D super gaaf zeg!!!

    k ben benieuwd naar je volgende verhaal;) hoop dat je dan wat minder lang hoeft te wachten:P

  • 03 April 2011 - 23:30

    Mandy:

    Zo, je hebt het er maar druk mee haha! Ik heb je zaterdag niet meer gezien.. Maar ik wens je nog een heel veel succes en vooral veel plezier! Ik blijf je verhalen lezen! :-)

    X Mandy

  • 04 April 2011 - 17:00

    Marijke:

    Wat een drama, 24 uur op n vliegveld... Maar je hebt een nieuwe koers ingezet, ben benieuwd wat je daar weer gaat meemaken! Groeten en succes!

  • 06 April 2011 - 19:33

    Marjan Jansen:

    Jij geniet met volle teugen overal van.
    Leuk om te lezen.
    Hoor van je moeder veel maar ook leuk om dat nu hier van jou te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 32926

Voorgaande reizen:

04 April 2011 - 30 Juni 2011

Reis

13 Augustus 2013 - 30 November -0001

#2

Landen bezocht: