Nog 3 weken te gaan - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Robin Stolk - WaarBenJij.nu Nog 3 weken te gaan - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Robin Stolk - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken te gaan

Door: Robinstolk

Blijf op de hoogte en volg Robin

12 Februari 2011 | Nederland, Gouda

Over 3 weken is het zover.
Nog een weekje werken, een weekje wintersporten met Gijs en de vrienden van Tom.
Dan een weekje thuis alles op orde maken.
En 4 maart op weg naar Ghana.
Zit nog steeds te twijfelen, ga ik alles regelen, of zie ik het wel?
Inentingen kom je niet onderuit, voor de zekerheid maar zoveel mogelijk genomen.
Ik hoef nooit meer bang te zijn hepetitis te krijgen, gele koorts en buiktyfus zijn de komende 10 jaar ook uit den boze.
Dus in ieder geval één zorg minder.
Voor die tijd nog een camera'tje kopen.
Misschien ook nog wel wat andere dingen.
Zoals het er nu voorstaat ga ik over 3 weken weg en kom ik voorlopig niet terug!

  • 17 Februari 2011 - 17:40

    Marijke:

    Hey, heb je blog gevonden hoor. Balen joh dat je eerst nog moet wintersporten ;)
    Maar morgen eerst nog ff de vrijdagmiddagborrel! :)

  • 18 Februari 2011 - 08:19

    Dick Stolk:

    He Robin,
    Leuk idee dat iedereen je zo kan volgen via dat reisverslag. Zo kan ik je een beetje in de gaten houden. Ik wens je een hele fijne tijd toe. En als je er interesse in heb, heb ik dat cameraatje (sony cybershot) voor je klaarliggen.
    groetjes van Dick

  • 27 Februari 2011 - 14:36

    Oma Stolk:

    Wil je me een kaartje sturen vanuit Ghana met een foto van het huis.Ik mis je al.

    een dikke kus van oma

  • 27 Februari 2011 - 14:39

    Tante Willie:

    Hoi Robin
    Ik hoor dat je zo'n verre reis gaat maken. Ik wist niet dat ik al zo'n rijke neef had of moet je tijdelijk ook nog gaan werken.
    Heel veel succes, lieve groetjes en een knuffel van tante Wil.
    Heel veel plezier

  • 02 Maart 2011 - 07:00

    Yvonne:

    Hey Robin, ik ga je niet meer spreken, ga het ziekenhuis in. Ik wens je een goede reis, heel veel plezier en hoop je weer terug te zien bij VvT als je reis erop zit.

    Grtz,
    Von, Tom & Shirley

  • 04 Maart 2011 - 21:26

    Anouk:

    wojoooo! ik ga je volgen!! hoe dan ook =) top man dit!
    succes met alles daar!! kuss noukkk

  • 17 Augustus 2011 - 19:10

    Roos:

    waar ga je heen dan ben je nu thuis of weg en weneer kom je weer dat je hier weer in de school gaat zitten

    groetjes roos
    de buren van je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 32922

Voorgaande reizen:

04 April 2011 - 30 Juni 2011

Reis

13 Augustus 2013 - 30 November -0001

#2

Landen bezocht: